.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌های ترافیکی رژه خودرویی ۲۲ بهمن در مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مراسم رژه خودرویی در سطح شهرستان ساری و شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ نصرالله بیگلری ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم رژه خودرویی در روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه در سطح استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور خودروها خبر داد.

وی تصریح کرد: رژه خودرویی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان امام شروع و در ادامه با طی مسیرهای" بلوار آزادی، خیابان جمهوری، خیابان ۱۸ دی و در پایان در میدان شهدا" تجمع صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور مازندران، اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۹ صبح فردا از "میدان امام" و کل مسیر رژه خودرویی اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها از ابتدای "بلوار جام جم، خیابان آرش، خیابان ملامجدالدین و خیابان طالقانی" و سایر خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مسیر رژه خودرویی و این مسیرها در مدت اجرای رژه مسدود خواهد بود.

سرهنگ بیگلری، افزود: رانندگان برای تردد در مسیرهای اعلامی می‌توانند از مسیرهای جایگزین "لوار عسگری محمدیان "و" کمربندی غربی ساری" استفاده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.